Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

ΦΙΛΕΤΑΚΙΑ ΜΟΣΧΑΡΙΟΥ ΣΤΡΟΓΚΑΝΟΦ

ΥΛΙΚΑ
4-6 φιλέτα μοσχαριού (μπον φιλέ)
2 κουτ. σούπας λάδι και μία κουτ. σούπας βούτυρο
1 μέτριο ξερό κρεμμύδι κομμένο μικρά καρέ
3 σκελίδες σκόρδο σε ροδέλες
400-500 γρ. φρέσκα λευκά μανιτάρια κομμένα φέτες (σκουπισμένα με νωπή πετσέτα)
1 ποτήρι κρασιού λευκό κρασί
300 γρ. κρέμα γάλακτος
1 ½ κουτ. σούπας μουστάρδα
3 κουτ. σούπας τριμμένη παρμεζάνα
Αλάτι ελάχιστο
Πιπέρι λευκό κατά προτίμηση
Μαϊντανό ψιλοκομμένο 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ


Σωτάρω στο λάδι και το βούτυρο το κρεμμύδι και το σκόρδο, βάζω και τα φιλέτα και σωτάρω μαζί για 2-3 λεπτά σε μέτρια φωτιά.
Ρίχνω και τα μανιτάρια μου, τα αφήνω λίγο να μαραθούν, σβήνω με το κρασί, αφήνω λίγο να εξατμιστεί, προσθέτω 1 ποτήρι ζεστό νερό, ελάχιστο αλάτι, πιπέρι και μαγειρεύω μέχρι να μαλακώσουν τα φιλετάκια μου.
Τα φιλετάκια είναι πολύ τρυφερά και δεν χρειάζεται πολύς χρόνος.
Αφού μαλακώσουν, προσθέτω την κρέμα γάλακτος, μέσα στην οποία έχω ανακατέψει  την μουστάρδα και την παρμεζάνα, αφήνω την σάλτσα μου να δέσει και προς το τέλος, ρίχνω τον ψιλοκομμένο μαϊντανό.
Σερβίρω το φαγητό μου σκέτο ή με ζυμαρικό της προτίμησής μου, εγώ το συνόδευσα με Μαλφαντίνες.
Μπορείτε να βάλετε μισή ποσότητα λευκών μανιταριών και μισή πλευρώτους.
Επίσης αντί για κρασί, μπορείτε να σβήσετε το φαγητό με κονιάκ.
Ένα κουτ. γλυκού σόγια σος του ταιριάζει επίσης πολύ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου